Jeste li znali da je Lavazza kava implementirala pergamin pakiranje kave prije skoro više od sto godina? Takvo pakiranje se sastoji od dva sloja papira koji zadržavaju sav okus kave. To je omogućilo obiteljima da kupe veće količine svoje mješavine kave i pohranjuju je nekoliko dana kod kuće. Bio je to prvi korak prema Lavazza ambalaži koju i danas viđamo u trgovinama.
Naziv tvrtke – Luigi Lavazza – pojavljuje se u knjižici za kolekciju figurica “Concorso del Leone” (1937.), uz one drugih tvrtki također uključenih u inicijativu. A potom slijede godine preporoda nakon drugoga svjetskog rata. Italija je 1946. postala republika, tvrtka je uspješno preživjela rat i godine embarga na kavu.
Inovacije u toj obitelji nisu stale, upravo to ih je guralo naprijed. Mario, Beppe i Pericle Lavazza imali su važan uvid kada su se odlučili usredotočiti na prodaju brendirane, pakirane kave, a ne one iz rinfuze.
Taj njihov iskorak je najzaslužniji za današnji Lavazza proizvod. 1947. godine pojavio se prvi Lavazzin logo, koji je dizajnirao Aerostudio Borghi u Milanu. Središnje slovo “A” bilo je veće od ostalih slova, što je ikona dizajna koja je ostala. Dvije godine kasnije, tvrtka je patentirala cilindrični spremnik s tlačnim poklopcem: rođen je prvi Lavazza lim.
Jeste li znali da je kava koju danas kupujemo i dalje vakumirana? Prvi put je na ovaj način zapakirana 1950. godine. Vakuumske posude pod tlakom prvi put su korištene te godine kako bi se očuvao i zadržala punina njezine arome. Kava se mogla čuvati mnogo dulje što je omogućilo produljenje vremena distribucije.
Beppe Lavazza poznavao je slikare i dizajnere u umjetničkoj zajednici Torina i 1949. godine im je naručio dizajn prve kolekcije Lavazzinih naljepnica koje su u ono doba bile vrlo popularan promotivni materijal. Time je nastala arhiva koja se sastoji od 283 serije od šest naljepnica.